sreda, 25. januar 2017

Moj prvi izziv

Poizkus blogganja št. 2 😊 Žal mi pisanje ne gre preveč od rok, da ne govorimo o urejanju spletne strani oz. bloga. Kar velik izziv je imeti lasten blog, ni kaj. Ali pa so to le začetniški problemi? Verjetno gre lažje, ko si enkrat utečen.
No, kakorkoli. V bistvu sem spet začela, ker bi rada sodelovala v izzivih, ki jih ponujajo bloggerke pri nas in v tujini - za kar pa je seveda potrebno imeti svojega, da lahko objavljaš svoje izdelke.

Evo, moj izdelek za sodelovanje v natečaju Craft-alnice :)
Gre za čestitko za abrahamovko, ki bo slavila svojo okroglo obletnico ta vikend - vse najboljše!  Izdelek je nalašč bolj pust, saj ima slavljenka rada bolj enostaven stil - ne preveč "načičkane".

http://craft-alnica.blogspot.si/




8 komentarjev:

  1. Katja, pozdravljena, čestitke ob novem blogu, gotovo bodo te začetniške težave, ki se jih spomnimo vse me, hitro minile. Super, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici s to krasno in izvirno voščilnico. Meni je drobno cvetje tako ali tako zelo všeč in na tvoji voščilnico je mehko zacvetelo. Zelo prisrčno, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke ob novem blogu! Zelo lepo voščilo si naredila, všeč so mi tvoja vrata iz sladolednih palčk in lepo si jih okrasila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojla, še ena na sceni...dobrodošla med nami. Prvič in kar bum na izziv...zelo pogumno. Tole je pa tudi meni všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Katja dobrodošla :) Čestitke ob novem blogu, moje želje - da ga hitro posvojiš in narediš čisto po svoje (meni še vedno ni čisto uspelo, tako da kar počasi ... pomembno je, da lahko objaviš vse, kar ustvarijo tvoje roke :-))
    Čudovita voščilnica je nastala - nežna, elegantna, minimalistična in ... čisto posebna!
    Hvala za sodelovanje v Craf-talnici, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobrodošla med nami :-))
    Ja, blogganje res vzame nekaj časa in upam, da boš vztrajna in ga ohranjala živega s svojimi lepimi izdelki.
    Tudi tale voščilnica je čudovita in zelo domiselno narejena. Lepo si uporabila sladoledne palčke.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Začetniška trema bo hitro minila, vem iz izkušenj. Glede urejanja bloga pa se malo poigravaj ali pa vprašaj. Če bomo znale, ti bomo z veseljem pomagale ;) Glede pisanja pa naj te pomirim, da sem tudi sama bolj tehnični tip in raje kot z besedo, povem s sliko ;)
    Sedaj pa k tvoji voščilnici. Všeč so mi tvoja vrtna vrata (vsaj mene spominja nanje ;) skozi katerega rastejo drobne nežne rožice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdravljena med nami Katja
    Začetniške težave glede bloga so nam vsem še preveč poznane, ampak ne skrbi hitro boš vpeljana. Lahko pa kaj povprašaš, smo na razpolago.
    Krasno si ustavrjala z sladolednimi palčkami. všeč so mi vrata obdana z malimi rožicami, kar pogumno naprej.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobrodošla Katja,
    tvoj izdelek je krasen in super si uporabila sladoledne palčke. Abrahamovki je bil verjetno zelo všeč.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši